Naar de startpagina van Caravantrekker.nl  
 



Gebruikerservaringen
Hyundai i30

Sorteer gebruikservaringen op:

Hyundai i30 1.6 CRDi met een Caravelair

De ervaring van Haan met een Hyundai i30 1.6 CRDi (100 Kw/136 pk bouwperiode: juni 2016 - 2016) en een Caravelair Antares Luxe 372 van 1000 kg geplaatst op 25-02-2017. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 66% Berekening >>>>

Hele goede combinatie, snel en heel veel trekkracht.
Caravan zeer stabiel achter de auto ook met hoge snelheden, geen last van zuigwind met inhalen.
Geen problemen in de bergen.
Verbruik 1: 11
Geen brede combinatie 2.10 m breed en daardoor geen ver uitstekende caravanspiegels

Wijzigen


Hyundai i30 Wagon - 1.6 GDI met een Knaus

De ervaring van erwin van Koetsveld met een Hyundai i30 Wagon - 1.6 GDI (99 Kw/135 pk bouwperiode: mei 2012 - heden) en een Knaus Sudwind 450 EL van 1250 kg geplaatst op 09-09-2016. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 86% Berekening >>>>

Wat een plezier kan men hebben met een auto en caravan... Dit jaar voor het eerst op vakantie met deze combinatie... We zijn naar Frankrijk (loire) geweest en de auto heeft de reis heerlijk gereden... kracht over in de 6e versnelling. Kogeldruk 65, wat gewicht in de caravan 1200 kg en de rest in de auto.

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 CRDi met een Kip

De ervaring van G kok met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi (94 Kw/128 pk bouwperiode: maart 2012 - 2016) en een Kip Star Line 47 van 1370 kg geplaatst op 03-02-2016. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 90% Berekening >>>>

Uitstekende combinatie rijdt rustig op autosnelwegen. Ik rijd zelf rond gemiddeld rond de 95 km/uur. Onvoorstelbaar wat deze auto in de bergen laat ziet. Als trekker in deze klasse kwam de auto met caravan (max 1400 kg) als 2e uit de test

Wijzigen


Hyundai i30 - 2.0 aut. met een Burstner

De ervaring van GPJ V d Hulst met een Hyundai i30 - 2.0 aut. (105 Kw/143 pk bouwperiode: juni 2007 - maart 2012) en een Burstner Averso 450 TS van 1280 kg geplaatst op 22-09-2015. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 84% Berekening >>>>

het is een goede trekker wij hebben op geen enkele heuvel een probleem gehad we zijn tot ver in Frankrijk geweest omgeving Gap

Wijzigen


Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi met een Adria

De ervaring van Ge van Olst met een Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi (94 Kw/128 pk bouwperiode: mei 2012 - heden) en een Adria Altea 432 PX van 1200 kg geplaatst op 08-07-2015. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 75% Berekening >>>>

rij met 130 station diesel. met hulpveren.(hele goede investeriing voor het hele jaar. Caravan Altea 432 PX. De combinatie brengt me waar ik wil. Rijdt super ontspannen en stabiel. Bergen in Oostenrijk en Italië, zelfs vanuit nat gras de oprit op. diesel verbruik men 1 op 10/5. Rij niet harder dan 90 km/u. solo verbruik 1 op 18,5

Wijzigen


Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi met een Chateau

De ervaring van JohanB met een Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi (94 Kw/128 pk bouwperiode: mei 2012 - heden) en een Chateau Calista 450 Espace van 1260 kg geplaatst op 14-08-2014. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 81% Berekening >>>>

Verschillende lange reizen gemaakt met Chateau Espace
(beladen 1300kg) en Hyundai wagon i30 1.6crdi door heel Europa. Laatste reis naar Zuid-Italie retour 5000 km.
Gemiddeld verbruik met carvan 1:11,2 (met tegenwind
kracht 3 1;10,5) Hele comfortabele combinatie.

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] met een Eriba

De ervaring van verbeek met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] (85 Kw/116 pk bouwperiode: september 2009 - maart 2012) en een Eriba Nova GL 390 van 1350 kg geplaatst op 13-08-2014. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 79% Berekening >>>>

Voor de 2e maal op pad geweest met mijn Hyundai met caravan. Vol beladen met 4 personen en Eriba caravan van 1350 kg komt deze combinatie prima mee met het verkeer. Op Franse autosnelweg zijn snelheden tot 110 km op de teller prima mogelijk (zelfs in 5e versnelling) Bij steilere hellingen terug naar 3e versnelling en met 80 tot 90 km/uur kom je prima boven. Verbruik solo 1:17 tot 1:19, met caravan tussen 1:10 en 1:11.

Wijzigen


Hyundai i30 Wagon - 1.6 GDI met een Dethleffs

De ervaring van J.van den Berg met een Hyundai i30 Wagon - 1.6 GDI (99 Kw/135 pk bouwperiode: mei 2012 - heden) en een Dethleffs New Line 470 V van 1200 kg geplaatst op 15-10-2013. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 83% Berekening >>>>

Prima combinatie met een Dethleffs New Line 470V verhoogd gewicht van max . 1350 kg.
Ervaring: Auto voldoende zwaar beladen, de caravan tot 1250 kg en een kogeldruk 60 kg.
Stabiliteit uitstekend, op de vlakke weg 6e versnelling bruikbaar. Bij glooiend wegdek 5e versnelling. Komt goed weg op een helling van 12%.
Gebruik solo 1:17 en met caravan 1:11
Auto blijft heel stil en comfortabel rijden

Wijzigen


Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi met een Eifelland

De ervaring van Paul met een Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi (94 Kw/128 pk bouwperiode: mei 2012 - heden) en een Eifelland Holiday 350 van 900 kg geplaatst op 12-08-2013. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 58% Berekening >>>>

Erg stabiele combinatie, veel 100km/h gereden (niet berg af) Verbruik is met caravan en skibox op het dak erg hoog zelfs met de lichte caravan, 1:9.3 (1050km) zonder caravan is dit gemiddeld 1:19,5
6e versnelling is haalbaar maar de 5 is beter bruikbaar
verzwaarde hulpveren(HD) is een must en dan nog ligt de wagen veel te laag.

Wijzigen


Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi met een Fendt

De ervaring van Philip met een Hyundai i30 Wagon - 1.6 CRDi (94 Kw/128 pk bouwperiode: mei 2012 - heden) en een Fendt Bianco 465 SFB van 1430 kg geplaatst op 27-05-2013. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 75% Berekening >>>>

Sinds dit jaar in bezit van deze combinatie. Super. Er is voldoende koppel om op de cruise control 100 km/h te rijden. Ik zorg er wel altijd voor dat de caravan goed geladen is (trouwens is dit altijd gewenst). De combinatie is dan erg stabiel te noemen. Met een koffer op het dak van de auto en een windkracht 5 op kop toch nog 100 km/h in de 6de versneling. Beter is de 5de te gebruiken, wordt ie wat zuiniger. Over een reis van 550 km heb ik een gemiddelde verbruik van 9,6 l. op 100 km gehad. Niet verkeerd in vergelijking met mijn vorig auto. Voor diegene een I30 te kopen is het wat mij betreft een aanrader. Veel plezier allemaal en veilige kms.

Wijzigen


Hyundai i30 CW - 1.6 CRDi hp met een Knaus

De ervaring van RoWe met een Hyundai i30 CW - 1.6 CRDi hp (85 Kw/116 pk bouwperiode: september 2010 - mei 2012) en een Knaus Sudwind 450 FU van 1375 kg geplaatst op 22-09-2012. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 83% Berekening >>>>

Zeer goede combinatie!

Vorig jaar met een 2008 Knaus Südwind 500 FDK achter de I30 weg geweest. Hoewel de combinatie goed reed en ruim voldoende prestaties leverde was 1450kg en 7.34m wel een beetje (te) fors.

Dit jaar met een 2012 Südwind 450 FU beladen tot 1375kg van 6,66m een perfecte combinatie. Zeer stabiel, makkelijk met 90-95km/u cruisen en toch nog een verbruik van 1:11 a 1:12 halen. Een verademing na een Volvo S60 2.4 met een verbruik van 1:6 op benzine.

Wijzigen


Hyundai i30 CW - 1.6 met een Caravelair

De ervaring van John Nagel met een Hyundai i30 CW - 1.6 (93 Kw/126 pk bouwperiode: januari 2011 - mei 2012) en een Caravelair Antares Luxe 400 van 1000 kg geplaatst op 01-10-2011. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 68% Berekening >>>>

Heb de auto sinds 24 augustus en heb overeenkomstig het advies van Hyundai eerst 2000km gereden zonder Caravan. Daarna de eerste trip van Maastricht naar Luxemburg (La Rochette) via Maastricht-Visé-Verviers richting St. Vith. Hier provinciale wegen via Diekirch naar La Rochette. De helling bij Verviers beklommen in 3e versnelling (plm. 75 km) per uur. Omdat de auto nog nieuw was heb ik mij beperkt tot max. 4000 tpm en minimaal 2200 voor (terug)schakelen. Op de heenweg heb ik de 5e versnelling nauwelijks kunnen gebruiken. Ik heb overigens een Caravelair Brazilia de Lux. Leegewicht 785kg en max.1000kg. uit 2001. De combinatie was tijdens deze reis plm. 7 á 8% onder het max. toegestane laadgewicht.Op de terugweg ben ik in Bastogne (E25) weer op de autoweg gekomen en vandaar terug naar Maastricht. Op deze terugweg regelmatig langduriger gebruik kunnen maken van 4 en 5 versnelling. De 6e versnelling kan men vergeten en is niet meer als een "overdrive". Weersomstandigheden waren zowel op heen/terugreis goed. Zwakke wind en zonnig. Verbruik heenweg met 8.2 km. per ltr, terugweg
8.9 ltr. Gemiddeld normaal verbruik auto plm. 12 km. per ltr. Ik reis met caravan sinds 1986, zo'n 3000km per jaar en beperk mijn snelheid tot max. 95 km. per uur. Dat is met deze combinatie denk ik niet mogelijk vanwege een nog hoger bezineverbruik dan hierboven aangegeven. De meest economische reissnelheid lijkt mij zo'n 85 tot 90 km.u. Omdat dit een relatief korte eerste reis met Caravan was weet ik niet off deze ervaring representatief zijn voor uw gegevens. Ik moest even wennen omdat ik van een Skoda Fabia 2.0l terug ben gegaan naar een 1.6 l motor en dat is natuurlijk merkbaar. Ik heb op deze eerste ervaring tijdens de heen reis veel moeten schakelen om een constante snelheid te handhaven. Ik geloof wel dat ik t.z.t. mijn verbruik wel op 1:9 kan krijgen wanneer ik iets meer ervaring heb met de combinatie.

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp met een Fendt

De ervaring van Jan Gerritsen met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp (85 Kw/116 pk bouwperiode: juni 2007 - september 2009) en een Fendt Saphir 450 QB van 1300 kg geplaatst op 15-08-2011. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 84% Berekening >>>>

Een stabiele combinatie met meer dan voldoende trekkracht. Nu twee jaar ervaring mee opgedaan: 1x over de Alpen naar Italië en 1x naar de Harz in Duitsland. Ben elke keer verbaasd over de trekkracht van de 1.6 CRDI motor. Een uitstekende trekauto die vlot meegaat met het verkeer. 100km/uur is geen enkel probleem.

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 met een Chateau

De ervaring van LUDO RUTTEN met een Hyundai i30 - 1.6 (90 Kw/122 pk bouwperiode: juni 2007 - januari 2011) en een Chateau Caratt 350 ATF van 900 kg geplaatst op 24-07-2011. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 62% Berekening >>>>

goede rij eigenschappen op snelweg als op n wegen verbruik 1 liter op 9.25km ben er zeer tevreden over

Wijzigen


Hyundai i30 - 2.0 CRDi met een Chateau

De ervaring van wim ollefers met een Hyundai i30 - 2.0 CRDi (103 Kw/140 pk bouwperiode: juni 2007 - maart 2012) en een Chateau Calypso 450 FHD van 1145 kg geplaatst op 15-07-2011. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 71% Berekening >>>>

Sinds maart 2011 een Hyundai i30 2.0 CRDi i-Catcher Navi uit maart 2008. Zijn 2,5mnd. naar Frankrijk geweest en hebben 5000km. afgelegd waarvan 3150km. met caravan, Swift Toscane (beladen gewicht 1200kg.) verbruik gem. 1op11,3.
gebruikservaring, prima zowel met als zonder caravan. In de bergen uitstekend. nog nooit zo'n fijne trekauto gehad. Reed hiervoor Hyundai Santa-Fe 2L benz. 2003, daarvoor Galloper 4W drive. Enige nadeel is de verwisselbare trekhaak en heel laag geplaatste stekkerdoos. Eindconclusie; Ik ben zeer blij met deze auto. W.Ollefers

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp met een TEC

De ervaring van Bert Wolbert met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp (85 Kw/116 pk bouwperiode: juni 2007 - september 2009) en een TEC Tour 445 van 1130 kg geplaatst op 27-02-2011. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 71% Berekening >>>>

in één woord GEWELDIG

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] met een Hobby

De ervaring van Jansen J.F. met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] (85 Kw/116 pk bouwperiode: september 2009 - maart 2012) en een Hobby Excellent Easy 400 SB van 1100 kg geplaatst op 04-01-2011. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 73% Berekening >>>>

Zeer volledig uitgeruste auto waarmee het veilig en prettig rijden is zowel solo als met de Hobby 400. In 2010 ruim 25000 km afgelegd en met de caraven in het voorjaar naar de Ardennen en naar het Aostadal in Italie gereden. Auto houdt zich onder alle omstandigheden erg goed zowel wat betreft trekkracht (ook in de bergen), snelheid , wegligging , zitcomfort. Ook het schakelen in 5-versnell.bak uitvoering is een groot genot, nauwelijks tot niet terugschakelen. Verbruik solo 1:18, met caravan gem. 1: 12. Een aanrader de I30 en zeker voor deze aanschafprijs.

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] met een TEC

De ervaring van rijswijk met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] (85 Kw/116 pk bouwperiode: september 2009 - maart 2012) en een TEC Tour 400 DB van 901 kg geplaatst op 14-12-2009. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 55% Berekening >>>>

Zoals hier boven vermeld in praktijk een goede trekkersauto met dieselmotor.Heb hiervoor met 1600cc benzine gereden,dat viel tegen.Nog aan suv gedacht,te groot en te duur.Diesel werd bij dealer afgeraden i.v.m. houderschaps belasting.Toch gekocht,geen spijt van.Verbruik is gemiddeld 1:20 solo met een koppel van 255nm.Met gebruik van caravan een Tec db400 tussen 1:10-1:14 bij 95km per uur.Rijdt nu ook 2maal jaars naar spanje via Milau.met gemiddeld toerental van 2000 Toch een kleine motor met groot vermogen.Interkoeler/turbo/roetfilter/co2 125gr.Motor maakt praktisch geen geluid ook bij caravan trekken.Weinig zijwind gevoeligheid.Heb op terugweg in Frankrijk storm windkracht 8 schuin voor gehad,geen problemen.Kort gezegd een fijne auto.

Wijzigen


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp met een HomeCar

De ervaring van R van Kal met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp (85 Kw/116 pk bouwperiode: juni 2007 - september 2009) en een HomeCar Racer 45 Spirit van 1230 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 78% Berekening >>>>

Ben als eerste ervaring met de auto naar de Eifel en omgeving in Duitsland geweest. Ik heb goede ervaringen met de auto en caravan, prima trekker. Wanneer je wat ekstra gewicht naar de auto verplaats is de stabiliteit prima. Ook in de valse platten van Luik etc blijft het goed rijden. Heb 1 keer terug moeten schakelen naar 3e versnelling, verder ongeveer 100km/uur gereden. Heb hiervoor een Hyundai sonata 2.4 benzine gehad maar de I30 doet er beslist niet voor onder. verbruik zat ongeveer op 1/9.5

Wijzigen


Engelse reviews
Hyundai i30

Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] met een Bailey

De ervaring van Mr. P. Parkin met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] (85 Kw/116 pk bouwperiode: september 2009 - maart 2012) en een Bailey Pageant Auvergne van 1385 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 107%* = 94 km/u = 18%

I have been away twice now in my van, towed by my i30 and I have to say it does do the job. Good power through the gears, but daren\'t go past 50mph. You feel the van on every bump and corner and it does look very low on the back arches. The i30 will pull it and it will stop it, but a journey not for the faint hearted.


Hyundai i30 - 1.6 CRDi met een Caravan

De ervaring van Dan met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi (66 Kw/90 pk bouwperiode: juni 2007 - september 2009) en een Caravan van 1150 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 86%* = 97 km/u = 17%

The Hyundai is a fantastic little tow vehicle. We generally sit on 95-100km/h on open roads with our square old Cabana Caravan. It runs well in top gear at about 2700rpm and has to be dropped down on motorway type inclines to fourth, but powers along at about 90km/h with 3000 rpm indicated.
We took it over Australias Great Dividing Range to Canberra and it chugged up the mountain in second at about 45km/h and 3000 rpm. We average about 10L per 100km. We have a weight distribution device to put weight onto the front wheels as well as electric brakes, Id never suggest anyone tow a van without both when using an i30.
With a small box trailer on, it doesnt really notice its there. It takes off, overtakes and brakes pretty much as normal. I dont bother with the weight distribution device when towing the trailer, but it has hydrolic brakes. Fuel economy is slightly up with the trailer from around 5L per 100km, to 6L per 100km.


Hyundai i30 - 1.6 CRDi aut. met een Lunar

De ervaring van clive woolley met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi aut. (94 Kw/128 pk bouwperiode: maart 2012 - 2016) en een Lunar Chateau 470 van 1230 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 96%* = 96 km/u = 35%

Excellent tow car pulls away very lively and still cruises in 6gear on motorway with van in tow,hills no problem,35mpg towing.


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp aut. met een Sprite

De ervaring van Glen met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp aut. (85 Kw/116 pk bouwperiode: juni 2007 - maart 2012) en een Sprite Musketeer TD van 1252 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 98%* = 93 km/u = 26%

I am towing a sprite coastline esprit 475 (2011) which is basically a special ed of the musketeer TD. The van tows lovely with the I30. I was a bit aprehensive at first as the Hyundai rear is quite low, but when hitched the suspension barely moves. There is plenty of power, virtually no swing or bounce and gradients both ways are no problem. I was surprised at how good it actually pulls with ease and the Hyundai is a good performer for a mid-range hatchback. If you chipped the engine this would bring you another 30-40 bhp which is useful but i dont think essential. Although I am towing at a weight ratio of 91% which is over the 85% recommended.I didnt experience any difficulty and never felt the car was under powered for the weight.


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] met een Adria

De ervaring van G Sneath met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp [6MT] (85 Kw/116 pk bouwperiode: september 2009 - maart 2012) en een Adria Altea 432 PX van 1143 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 91%* = 94 km/u = 20%

Towed my Adria 432px though France to Spain for a total of 2900 miles.i30 tows very well considering its size.The powerful little engine was pulling at 60 to 65mph quite comfortably mostly in fifth gear although sixth gear was applicable on a level road or on a decline.
One scary moment when the car caravan fishtailed on a steep decline.left hand bend with an adverse camber and a gusting side wind,however cadence braking soon brought it back under control.
On the whole a gutsy little towcar I would recomend.but would not recomend a caravan over the 85 percent recomended kerb weight.Towing economy not great but bear in mind it is only a 1600 engine. about 22 mpg towing averidge


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp met een Lunar

De ervaring van chris met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp (85 Kw/116 pk bouwperiode: juni 2007 - september 2009) en een Lunar Stellar van 1085 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 87%* = 96 km/u = 20%

Hyundai i30 1.6 crdi hatch 2009 5 speed caravan nose weight 60Kg towing Luna Stellar 1085Kg loaded. back end of car lower by 2 to 3 inches, apart from this tows very well. 40mpg at 60mph all on motorway


Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp met een Bailey

De ervaring van Terrytraveller met een Hyundai i30 - 1.6 CRDi hp (85 Kw/116 pk bouwperiode: juni 2007 - september 2009) en een Bailey Pegasus 462 van 1326 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 99%* = 95 km/u = 18%

Hyundai i30 Estate 1.6 CRDi reg 2009, caravan nose weight 75Kg, with one passenger and driver, the car rides level. Although when loaded and at 95% of car weight, legal speeds and above are easily achievable, stability is very good, hardly any deviation if large trucks are passing outfit, although caravan is fitted with ATC, I don’t think this has played a part with stability control, I am told you are aware if ATC becomes active. Fuel used while towing over a 300 mile all motorway trip was 31.5 mpg, when driven solo for economy then 64 mpg is easily achievable, otherwise 55 mpg is the norm for fast motorway, A & B road driving conditions.


Hyundai i30 - 2.0 CRDi met een Ace

De ervaring van David Haigh met een Hyundai i30 - 2.0 CRDi (103 Kw/140 pk bouwperiode: juni 2007 - maart 2012) en een Ace Jubilee Diplomat van 1000 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 83%* = 102 km/u = 27%

The i30 2.0 crdi with 400 miles from new returned 30.5 mpg pulls 6th gear on m-ways and good A roads below 50mph you need 5th gear no problem with power the overtake and braking is very good ride is fine with the 215/45-17 tyres


Hyundai i30 - 2.0 met een Ace

De ervaring van David Haigh met een Hyundai i30 - 2.0 (105 Kw/143 pk bouwperiode: juni 2007 - maart 2012) en een Ace Jubilee Diplomat van 1193 kg geplaatst op 05-10-2008. De trekkersscore van deze combinatie is:
= 92%* = 94 km/u = 10%

The i30 tows the ace diplomat very well 6th gear can maintain 55mph on motorway on A roads you will need to drop to 5th but take into account this car has only done 400miles and is running in it returned 30.5mpg on a mixed trip using A roads and m-ways, suspension seem ok this car has 17 inch tyres which normally don,t soak bump very well but the ride is finewith the caravan attached.


* De gewichtsverhouding in Engeland wordt berekend volgens de British Towing Code (loaded weight caravan / kerbweight car).




Berekening

Kies een auto:


En een caravan:




Home     Informatie     Berekeningen     Auto's     Caravans     Reviews     Advies     Cursussen     Vragen     Caravantrekker      Zoeken     Sitemap