Caravantrekker.nl

Gebruikerservaringen
Adria

De Adria AVIVA (uit 2022) van Ad Stolk

met veel plezier gebruik ik de caravan. De stapelbedden zijn ideaal voor de kleinkinderen. De Caravan is prettig tijdens het rijden. Vloerverwarming is comfortabel. Toch een aantal minpuntjes: het is de meest onlogische caravan die ik ooit gehad heb. Stopcontacten alleen bij het stapelbed en in een keukenkastje. Als het windkracht 3 is dan klapperen je broekspijpen, zoveel onnodige ventilatieopeningen zijn er. en als je iets op een plankje legt dan ben je het kwijt: alles valt door idioot grote ventilatieopeningen. de verduisteringsgordijnen gaan niet ver genoeg dicht dus je wordt wakker van het zonnetje. En dat het lichtgewicht is merk je aan de kwaliteit; een beetje fragiel.

x


De Adria AVIVA LU492 (uit 2021) van Hoppieh

In augustus voor het eerst op pad geweest met onze nieuwe AVIVA en 8 weken in deze caravan gebivakkeerd. In die tijd geen mankementen of gebreken ervaren.
De indeling met de twee langsbedden, het lichte interieur en de twee dakluiken geeft een enorm ruimtegevoel. De lange maar smalle ijskast met groot vriesvak voldoet uitstekend. Met de ledlampjes in de 4 hoeken van de caravan die in alle richtingen gedraaid kunnen worden, is het 's avonds echt gezellig te maken.
De bergruimte onder de zithoek en de bedden is meer dan voldoende. Wij hebben in de disselbak het opbergsysteem met de bakken gekocht. Omdat wij 2 fietsen op de dissel hebben staan, hebben wij i.v.m. de disseldruk de disselbak tijdens het rijden leeg gelaten. Maar eenmaal op de camping heb ik nog nooit zo'n toegankelijke en geordende disselbak gehad.
Wij hebben niet zo veel kilometers gemaakt, maar met een zorgvuldige belading van de caravan en een disseldruk van 75 kg maakte de caravan achter onze Ford C-Max een stabiele indruk. Geen enkele reactie gevoeld bij passerend vrachtwagens.
Kortom hier sprak een zeer tevreden gebruiker.

x


De Adria Action (uit 2019) van Hans Muller

Hoe het was:

Wij zijn heel erg tevreden met onze bijzondere, kleine, ruime en lichte Adria Action 361 LH uit 2019. We slapen voortreffelijk in het bed van 2 bij 2 meter. In het grote bed kan je zowel in de lengte als dwars slapen. We vonden echter het ombouwen van het zitgedeelte naar een bed wel lastig elke avond. De tafel moest uit de rail worden getild en tussen de kussens worden geplaatst. Daarna de 2 meter lange kussens op de tafel tussen de twee banken duwen. Hierna de slaapzakken weer op zijn plaats leggen. En de volgende morgen weer terugbouwen, want zitten is dan niet mogelijk en de ruimte is ook beperkt.

Na de verbouwing:

Na de veranderingen blijven de slaapzakken gewoon liggen , we kunnen zitten op de bankgedeeltes die overblijven en hebben we de mogelijkheid om op de plank voor de koelkast en onder de TV beugel kopjes of glaasjes neer te zetten. Daarnaast is de tafel met weinig moeite weer op hoogte te brengen voor een maaltijd. Ook is er meer loopruimte gecreëerd.



Resumé: Deze aanpassingen kosten weinig (+/- 300 euro) en verhogen het comfort sterk! Doe er je voordeel mee!

https://sites.google.com/view/adriaaction361verbouwen/homepage

x


De Adria Action 391 LH (uit 2020) van Robin

Dit voorjaar hebben wij onze gezinscaravan (HomeStar 48 KMU) ingeruild voor een nieuwe Adria Action 391 LH. Dat is die versie met twee banken van 2 meter voorin. Wij hebben getwijfeld over een T@b 320, een Eriba Touring Triton en als ultiem alternatief een Sterckeman met vast bed en treinzitje. De kinderen gaan niet meer allemaal mee en ik wilde een kleinere caravan achter de auto hebben, maar wel een waar we met meerdere mensen nog in kunnen zitten.
Deze is het geworden vanwege het moderne interieur en de indeling als langslaper. De zit is riant, het licht vanuit het dakraam is geweldig, de binnenruimte om alles op te bergen is voor ons riant. Deze zomer was het vooral 's-avonds niet erg warm en dus waren wij weer heel blij met de vloerverwarming. Omdat de caravan nog vrijwel nieuw is, kan ik over de bouwkwaliteit niets anders zeggen dan dat de eerste indruk prima is; geen storingen of mankementen opgemerkt.
De enige klacht is er een waarvan ik verwacht dat die na verloop van tijd zal verdwijnen; de zitkussens zijn prima om op te zitten, maar om op te slapen toch echt wat aan de harde kant....
Verder was het rijden een verademing; zeer stabiel, veel minder last van windvlagen, busjes en autotrailers. Het gemiddelde verbruik is van 1:7,5 gezakt naar 1:8,5 en dat zegt wel iets denk ik.
Zelf heb ik het reservewiel verplaatst vanuit de bankkast naar onder het chassis, de uitdraaisteunen vervangen voor de stabiele variant (omdat we daar bij de vorige goede ervaringen mee hadden), de boiler had van ons niet gehoeven (zien of die blijft dus) en de watertank mag gehalveerd; nu is die 40 liter!
De ingebouwde speakertjes van de bluetooth versterker heb ik trouwens ook vervangen; ik houd niet zo van karton-geluid. Voorheen hadden wij een Bose Soundlink mini mee met voller geluid, maar dat dit nu ingebouwd zit is toch nog net even handiger. Ohja, en de hoge, smalle koelkast doet zijn werk uitstekend en wat ik echt slim vind is de nieuwe kachel; die staat in de bankkast en neemt niet meer de onderkant van de kledingkast in, maar is geïntegreerd met het blaassysteem en werkt geweldig. En ook geen schoorsteen meer in het dak, maar een uitblaasopening aan de zijkant.
Verder was het heel leuk om (positieve) reacties te krijgen op onze nieuwe aanwinst en fijn om te merken dat de ruimte op campings ineens toch wel iets groter lijkt....;-)
Deze caravan is groter en zwaarder dan ik oorspronkelijk wilde hebben, maar door de grotere binnenruimte en het heerlijke dakraam toch een fijn compromis. En met het rijgedrag is al veel gewonnen.
Nu nog een goede luifel die de vorm van de caravan recht doet.
Voorlopig zijn we heel blij en hopen we dat de kussens in het gebruik wat zachter worden.

x


De Adria action 391 LH (uit 2020) van Paul

Caravan nieuw aangeschaft. Ligt zeer stabiel achter onze Ford Focus.
Bed 200 cm bij 220 cm! en super de luxe interieur mat een hoge koelkast
Enige nadeel: heeft van zichzelf al een behoorlijk disselgewicht, dus opletten met beladen.
Verder prima caravan.

x


De Adria Action (uit 2012) van Linda

Grappig ontwerp en handige indeling. Maar, al vanaf begin problemen met het keukenraam. Wil je het open zetten, dan valt het raam er uit. Eerste keer uit coulance vervangen. Ook bij het nieuwe raam is dit probleem er nog steeds. Importeur geeft niet thuis. Dealer weet geen adequate oplossing. Ja, weer een nieuw raam door ons aan te schaffen voor ca 800 euro, zonder te weten of dit de oplossing is. Zwaar teleurgesteld.

x


De Adria action (uit 2017) van rob

Maandagochtend caravan

onze eerste adria was een action. Nieuw gekocht. Had een tijdje in de showroom gestaan, maar er mankeerde niets aan. Met veel plezier mee gekampeerd, en 6 jaar gebruikt.
met die ervaring kochten wij in 2017 weer een nieuwe action 361LH.
Wat een deceptie werd dat. Tot op de dag van vandaag treden er mankementen en storingen op.
onze caravan heeft bijna meer bij de dealer in Meerkerk gestaan dan in de stalling.
overigens niets dan lof over de dealer, want zij werden opgezadeld met veel werk en dat is dat is door hen opgelost.
Een opsomming van mankementen:

Het grote voorraam bleek getordeerd (krom) binnen-en buitenschaal zaten niet goed op elkaar verlijmd.
Het keukenraam, was bij de verlijming zoveel lijm gebruikt dat het er aan alle kanten uit puilde. (Deze ramen hadden natuurlijk nooit gemonteerd mogen worden, slechte of geen eindcontrole)
Neuswiel was beschadigd (vermoedelijk bij transport gebeurd)
Beide spindels achterkant krom (transport?,)
Een rangeergreep voorzijde scheef gemonteerd.
Constant piepende remmen. Hiervan zijn uiteindelijk dit jaar de voeringen vervangen, nadat ze vele malen waren opgeschuurd.
Condenswater van de koelkast liep over de zijkant van de caravan. Slangetje bleek gemonteerd aan het rooster. De dealer heeft het slangetje verlengd tot onder de caravan.
Rooster van koelkast bleek een lipje van afgebroken.
Trafo van de vloerverwarming maakte veel kabaal (bromde) Opgelost dokr onderzijde te isoleren.
Krakend bed. De constructie bleek over het piepschuim (isolatie) van de wielkast te schuren.
Net buiten de garantie begaf de keukenkraan het. Dit is overigens nog wel onder garantie door de dealer verholpen, evenals de remmen.
Nu recent begaf de verduistering van het keukenraam het.
Dit was de druppel van de emmer om deze review te schrijven.

Of wij ooit nog een Adria kopen? Ik denk het niet. Evenmin zullen wij anderen nog enthousiast maken voor een Adria carvavan.

x


De Adria Altea 552PK (uit 2015) van Stefan Michiels

Prachtige caravan, veel plaats en en makkelijk met 3 kinderen ( wij hebben de optie 3 stapelbedden ). Echt aan aanrader, wel lang dus ervaring vereist om hem te trekken en een zwaardere wagen.

x


De Adria unica360 uh (uit 1996) van jean

Tot voor 2 jaar hebben wij deze caravan gebruikt als eerste eigenaar daarna de Forma overgenomen (zie mijn andere beschrijving).
14 probleemloze jaren met deze caravan op reis geweest 6 tot 8 weken per jaar het enige probleempje 2 raam uitzetters kapot in de laatste 3 jaar verder geen kapotte zaken.
Deze caravan heeft leeg een erg lage kogeldruk wat gevaarlijk is wanneer je de caravan leeg achter de auto hangt, het grote voordeel is dat je veel gewicht in de banken onder de grote rondzit voor in de caravan kwijt kan.
Goed beladen resulteert dit in een vertrouwen wekkende wegligging waarmee ook hogere snelheden geen probleem zijn.
Deze caravan hebben wij getrokken met zeer diverse auto's, o.a. Citroen Berlingo 1.8, Rover 75 tourer 2.0cdti Fiat punto 1.6d, Lancia Delta 1.6d, Alfa Romeo 159d.

x


De Adria Forma 470 td (uit 1989) van jean

2 jaar geleden deze oude Adria Forma gekocht, de caravan is in zeer goede staat en geheel origineel de vorige (eerste) eigenaar heeft erg goed voor de caravan gezorgd.
Wij zijn 2x met de Forma op reis geweest vorig jaar naar Zuid Frankrijk en dit jaar naar zuid Italie telkens 6 weken bij elkaar ruim 7000 km. waarbij de caravan zich uitstekend heeft gehouden.
Er is niets kapot gegaan.
Wel heeft deze caravan leeg al een hoge kogeldruk van 70 kg, wat het beladen niet echt gemakkelijk maakt.
Als trekauto hebben wij een Dacia lodgy ( zie mijn gebruiks ervaringen), alle zware zaken gaan dan ook in de auto.
De wegligging is ook met de Lodgy vertouwen wekkend zeker met een goede anti slinger koppeling.
De staaltorsie as zit daar ook voor een stuk tussen.
Wel heb ik de standaard bandenmaat (185-80-14 vervangen door banden met de maat 185-65-14c de caravan komt hierdoor wat lager te staan maar deze stond standaard wel erg hoog op z'n poten met voorover hangen als gevolg, nu heb ik een mooi horizontaal staande caravan.

x


De Adria Action 361PD (uit 2012) van Van Bussel

Gekocht vanwege de compactheid en de moderne uitstraling. Complete inrichting met vast bed ideaal. Behoudens enkele kleine ontwerpfouten, is er echter wel een groot probleem. De gewichtsverdeling van de caravanopbouw en de plaatsing van het geheel op het onderstel. Onbeladen is er al een kogelgewicht van 65 kg. In onze situatie, met fietsen, een mover en zelfs met het reservewiel van de caravan in de auto is het kogelgewicht bijna 90 kg. Het is onmogelijk om bagage in de caravan te vervoeren. De enorme ruimte onder het vaste bed kan dus niet benut worden; en dat is erg vreemd. De importeur heeft geen interesse in mijn ervaringen als gebruiker. Geen interesse in enkele adviezen die duidelijk verbetering zouden geven. Een geringe verschuiving van de opbouw zou het probleem al oplossen. Ook de bergruimte onder de zithoek is alleen toegankelijk als alle kussens verwijderd worden. Jammer van deze onvolkomenheden in een overigens prachtige caravan.
Inmiddels zijn we een paar jaar (2017), in gebruik, verder. De caravan heeft inmiddels enkele aanpassingen ondergaan. De kastdeur en toiletdeur zijn in draairichting gewijzigd; gebruik is nu veel beter. Het aanrecht heeft een opklapbare uitbreiding gekregen, en is daardoor een stuk gerieflijker. Vanwege de te grote kogeldruk is inmiddels het reservewiel (zeer vervelende plaats!) en de fietsendrager verplaatst naar de auto. De bagagekleppen onder de zitbank kregen een andere verdeling, waardoor e.e.a. bereikbaar is zonder dat alle kussens verwijderd moeten worden.....en inmiddels hebben wij de "foute" naam ACTION (aanleiding voor flauwe grappen)gepersonaliseerd; TIO !

x


De Adria Altea 462PD (uit 2011) van Theo Van Hoof

De Adria Altea 462PD hangt als een blok achter een Ford Galaxy.
De caravan heeft een dubbele treinzit. Ideaal voor mensen die ook nog in hun caravan willen leven en niet willen eten in shiften.
Theoretisch is dit een caravan voor 5 personen. Gebruik je deze 5de slaapplaats, dan is er wel heel weinig bergruimte.
MTM 1300kg is met wat overleg voldoende (oa alu gasflessen). 1500kg zou beter zijn maar was niet verkrijgbaar.
De koelkast (Dometic RM8400) is voldoende groot en werkt zeer goed. Zeker als je het vriesvak verwijdert en vervangt door een extra rooster.
Bij het gasstel 1 minpunt. Het grote vuur is niet bruikbaar om nog iets te laten sudderen. Wel prima bruikbaar om bijvoorbeeld pannenkoeken te bakken.

x


De Adria Adora 432 PS (uit 2008) van B.Vermeulen

De caravan bevalt ons zeer goed. We hebben altijd een zg treinzit met de keuken in het midden. We trekken veel rond in de bergen en door steden en dat alles gaat probleemloos. Wel even oppassen voor de banden. Als het Matador banden zijn, deze niet accepteren. Ze zijn ronduit slecht. We trekken de caravan met een Suzuki Grand Vitara 2.4.

x


De Adria altea 462 ps (uit 2008) van arjan

Caravan als overjarig model dit jaar gekocht (2010) met indeling voorin vast bed in lengterichting en wc/doucheruimte. Keukenblok en hangkast in het midden en achter een treinzit en tv kast bij de deur. Caravan heeft een paar slordige afwerkingsfoutjes zoals de uitzetveer van de disselbak die telkens tegen het rubber van de afsluitrand aanloopt waardoor dit rubber steeds loslaat. Gevolg lekkage in de bak. Verder roesten de ringentjes die bij de popnagels in de disselbak zitten.Binnenin de caravan is de afwerking redelijk goed. We zijn voor het eerst 10 dagen naar luxemburg geweest en de caravan is goed bevallen. vooral het keukenblok met een tweepits gasstel en een wasbak met hierin een gaspit is erg goed bevallen. Nu passen de wat grotere pannen ook! wc/doucheruimte is lekker ruim, waardoor je gemakkelijk gebruik maakt van de wc. Bed is breed en lang genoeg, echter de matras is wat aan de harde kant naar onze smaak. Ook het rijden met de caravan is prima te doen. De caravan volgt goed en ligt heel stabiel achter de auto. wij reden met een kogeldruk van ongeveer 68 kilo wat zorgde voor een prima balans. hierbij hebben wij de fietsen op de dissel staan. en de zware belading zoals tent en stokken in de auto. Overige zware spullen rond de as van de caravan opgeslagen. trekauto is een volvo V50 1.8 benzine

x


De Adria Altea 432PX (uit 2004) van Ronny

Dit jaar hebben deze caravan gekocht als jonge tweedehands. Daar wij altijd met 2 reizen hebben we gekozen voor een vast bed en achterin een treinzit (evt om te bouwen tot 2pers bed). We zij zeer te spreken over de kwaliteit van de leefruimte. Sober maar goed afgewerkt. Spotjes aan de treinzit en het wast bed, voldoende licht aan de natte cel, WC en keuken. Ze ligt tevens heel stabiel achter de VW Caddy 19TDI.

x


De Adria Action PH 341 XL (uit 2007) van Peter Holtzapfel

14 daagse reis naar Denemarken zit er weer op. Onze Adria heeft het weer super gedaan. Dit keer erg veel slecht weer gehad. Heftige regen en storm. Luifel 2x moeten demonteren. Een keer midden in de nacht. Dit gaat echter erg snel. De hele caravan stond te schudden van de windvlagen na demontage van de luifel was dat een heel stuk minder. Door het slechte weer moesten we veel binnen zitten. Doordat we de hoogslaper hebben zijn de zitplaatsen op de lange duur wat beperkt. Dit al eerder gemeld. Slapen doen we nu weer beide boven. Het ligt toch iets comfortabeler. Het uittrekken en gereed maken is heel eenvoudig. Achter onze auto, Citroen C3 licht hij nog steeds als een huis. 2 fietsen mee op de dissel. Geen probleem. We worden ook steeds handiger in het neer zetten. Waterpas zetten enz. De Adria Action heeft ons weer een heerlijke vakantie bezorgd in Denemarken. De Ertebolle Strand Camping kan ik ten zeerste aanbevelen. Aan het Limjefjord bij Farso.
Heerlijk rustig en fijn zembad.

x


De Adria Action 341 PH XL (uit 2007) van Peter Holtzapfel

Vandaag weer een week terug van onze 3 weken reis naar Millau in Zuid Frankrijk. Onze Adria Action heeft het weer goed gedaan. Zonder enig probleem hebben we meer dan 3000 km. afgelegd. Alles werkte naar behoren. Ik slaap nog steeds boven en Margot op het beneden bed. Misschien hadden we achteraf toch beter voor de uitvoering kunnen kiezen zonder "bagagehok" zodat het slapen iets gezelliger is. Maar die ervaring heb ik niet zodat ik dat antwoord ook niet krijg. Koken ging prima in de keuken. Toilet hebben we in gebruik, douchen doen we niet in de caravan. Als je lang binnen moet zitten b.v. bij slecht weer is dat na enkele uren ook wat behelpen. Verwarming hebben we 2 wkn lang 's morgens aangehad tot na het ontbijt. Deze werkt uitstekend. Ook staat de ventilateur de gehele dag aan. Onderweg op onze reis van Millau naar Cordes sur Ciel hebben we nog een combinatie Adria Action met een Berlingo gezien. Gezwaaid maar de berijder had het geloof ik niet echt door.
Het rijden naar Frankrijk hebben we op de heenreis via Tolvrije wegen gemaakt. Weg gedrag van de Adria is perfect. Nemen van rotondes geen probleem. Thuisreis wel via Tolweg, snelheid maximaal 92 km/h. Prima. Komend weekend 4 dgn naar Zwiggelte en eind juni 2 wkn naar Denemarken.

x


De Adria Adria Action PH 341XL (uit 2007) van Peter

In september een weekje Zwarte Woud. Naar de plaats Badenweiler. Afstand + 750 km. In 10 uur naar toe gereden. Caravan was niet al te zwaar beladen. Kogeldruk 50 kg. Opzetten ging erg snel. Inmiddels is luifel geleverd, veel plezier van gehad. Meubilair kan je dan goed buiten laten staan. Doordat het nogal fris was de verwarming vaak gebruikt. Deze is perfect. Doordat we vaak binnen hebben gezeten in de avonduren merk je wel dat je na een aantal uren niet meer zo heel confortabel zit in de zithoek. Over gebruik keukenblok zijn we erg tevreden. Koelkast is ook prima. Bergruimte voor kleding kom je soms een beetje te kort. Niet zo heel veel kastruimte. Maar in de garage kan je je tassen met kleding kwijt en kun voor de volgende dag alles klaar leggen. Al met al hebben wij een dikke week genoten van onze Adria Action en hebben geen spijt. Binnenkort nog een lang weekend naar Swalmen (limburg) en dan moet hij helaas de winterstalling in tot volgend jaar.

x


De Adria PH 341 XL (uit 2007) van Peter

Terug van onze reis naar Italië (Toscane).
In drie dagen naar Cecina gereden. Onderweg steeds positiever over onze caravan geworden. Van alle gemakken is hij voorzien. Dit keer toilet in gebruik genomen. Wat een luxe. Slapen doen we prima. Ik lig op de hoogslaper en Margot op het 3e bed. Je hebt dan een ruimtelijker idee en je kunt zonder de ladder te gebruiken in de hoogslaper stappen. Op onze overnachtingsadressen was alles snel voorelkaar. Alleen het waterpas neerzetten gaat nog niet zo vlot. We hebben op advies van Marsman de kachel altijd op de ventilatiestand aan. Dat geeft een goede doorstroming en geen beslagen ramen. Als we 's avonds binnen zitten, meestal na 22.00 uur hebben we ruim voldoende licht om bij te lezen. Vooral de spotjes dragen hieraan bij. Tot onze verbazing zat er ook een lichtbalk boven het keukengedeelte. Daar kwamen we een beetje laat achter. Maar erg praktisch. Diverse hagelbuien en heftige regen gehad, de Adria heeft zich prima gehouden. Jammergenoeg is onze luifel nog steeds niet afgeleverd. Vorig jaar oktober besteld. Doordat we af en toe wat miezer regen hadden maar wel prima temperatuur was dit een gemis. Tijdens de heen en terugweg lag de caravan als een huis achter onze auto. (Citroen C3 1.4) De kogeldruk was 50 kg. De meeste zware bagage vervoerden wij in de auto. De drie weken vakantie zijn omgevlogen. In september nog een tripje naar het Zwarte Woud.

x


De Adria L 502 DK (uit 1997) van N. Bennemeer

Deze Adria hebben we sinds 1999. We zijn er erg tevreden over. Vooral de ruimte. Doordat het stapelbed dwars achterin de caravan staat, houd je erg veel ruimte over, als de kinderen in bed liggen. Een rondzit en een treinzit. Ook technisch is het een probleemloze caravan. Alles is netjes afgewerkt. Ook na 10 jaar is er nog niets kapot.Het enige zwakke punt zijn de behuizingen van de disselkapsloten. Maar de dealer heeft die voorzien van metalen buisjes, en daarmee is het probleem opgelost. We zijn er mee naar de Noordkaap geweest en naar de ALgarve. Niets dan lof.
Ook achter de auto (Renault Scenic 2.0/1.6v) is het een goede, rustige caravan.
Een aanrader!!
Jammer dat deze indeling niet meer gemaakt wordt. Tegenwoordig is alles met een ruimteverslindend vast bed.

x


De Adria action 341 ph xl (uit 2007) van peter

Op donderdag 26.04.07 onze action bij de firma Marsman in Mijdrecht in ontvangst genomen. Vol verwachting vertrokken naar Luxemburg. Voor ons was alles nieuw. Voordien met tent gekampeerd. Na 40 km. stabilisator ingeschakeld. Achter onze Citroen C3 lag hij formidabel. Alle bagage en toebehoren lag in de auto. In Berdorf aangekomen, caravan met hulp medekampeerder neergezet. Waterpas etc. Eerste nacht prima geslapen. Bedden liggen uitstekend. Ondertussen de potten en pannen op zijn plaats gezet. De grote "garage"is werkelijk ideaal. Ook dat je er van binnenuit bij kan is praktisch. Maar met z'n tweeen gaat het goed. Een derde persoon kan echt niet! Doordat het heerlijk weer was, weinig binnen gezeten. Dinsdag 1 mei weer naar Alphen aan den Rijn gereden. Over drie weken naar Toscane.

x


Caravan ervaringen


Trekadvies

Selecteer een auto voor een trekkrachtberekening.

Optioneel

Wat mag ik trekken?

Check wat je wettelijk mag trekken.

Auto:

Caravan:
(indien bekend)

 

Over het Trekrapport

Wie kan er beter oordelen over het Trekrapport dan de gebruikers? Lees de ervaringen die zij gegeven over het Trekrapport.

Advertenties?

Caravantrekker zonder advertenties? Lees hoe dat kan en wat de voorwaarden zijn.

Uitgebreid advies

Voor een goed advies zijn meer woorden nodig dan op een enkele webpagina past. Download daarom het unieke 30 pagina's tellende Trekrapport met een grondige analyse van de prestaties van je auto met caravan.


 

 

©2024 Caravantrekker