De ervaring van Vandenberghe met een Fiat Ducato 150 MultiJet [Maxi] (148 pk/109, Kw bouwperiode: 2011 - 2019) en een Knaus Sport 460 EU van 1370 kg geplaatst op 09-04-2020:
Ducato 2017 H2L2 2300cc 110kW MTM3500kg rijklaar 2305kg
-> 2 personen, 2 moto's, motokledij, 2x 12 l water,...: ±3000kg
Knaus 2013 Sport 460EU 100kph MTM1400kg rijklaar 1178
-> gebruiksklaar (enkel basisvoeding, halfvolle WC-spoeltank): ±1328kg
Uitstekende kombinatie, zeer vlot en stabiel rijden, goed optrekken en remmen. Standaard spiegels voldoen uitstekend. Verbruik rond 100kph op snelweg 10 l/100km. Wel gevoelig voor zijwind en "zucht" bij inhalen van bestel- of vrachtwagens.
De ervaring van pvandegoor met een Fiat Ducato 2.2 120 Multijet [Maxi] (112 pk/82, Kw bouwperiode: 2008 - 2011) en een Kabe Royal 590 van 1640 kg geplaatst op 29-01-2011:
Ik heb bijzonder goede ervaring met de fiat ducato buscamper en begrijp niet dat de gewicht vehouding maar 87 % is .
De ervaring van w schuil met een Fiat Ducato 2.2 120 Multijet (112 pk/82, Kw bouwperiode: 2008 - 2011) en een Adria Classica 743 UP van 1961 kg geplaatst op 20-04-2009:
Prima, in alle gevallen kracht genoeg en rij met gemak 120 km pu in frankrijk. verbruik solo 1 op 11, met caravan 1 op 8
De auto is wel getuned
Reviews geplaatst op TowCar.info van de Fiat Ducato.
De gewichtsverhouding in Engeland wordt berekend volgens de British Towing Code (loaded weight caravan / kerbweight car).
De ervaring van Pentti Etelä met een Fiat Ducato 3.0 160 Multijet Power [Maxi] (156 pk/115 Kw, bouwperiode: 2008-2011) en een Hobby De Luxe 560 KMFe van 1600 kg geplaatst op 20-04-2009:
Erittäin hieno yhdistelmä. Toimii hyvin kaikissa olosuhteissa.
Selecteer een auto voor een trekkrachtberekening.
Caravantrekker zonder advertenties? Lees hoe dat kan en wat de voorwaarden zijn.