De ervaring van c.van.lieshout met een Mitsubishi Space Runner 1.8 GLI (122 pk/90, Kw bouwperiode: 1991 - 1999) en een Beyerland Sprinter 420 TSF Sport van 1160 kg geplaatst op 19-08-2009:
Wij hebben jaren,7,prettig met een sprinter 460MD van 1150 kg.Wel op tijd schakelen.Op vlakke weg weinig wind prettig in zijn 5.Nooit harder dan 100km.per uur. Wel kwispelig bij stevige zijwind,dus even gas minderen.
Deden de fietsen inde auto plus zoveel mogelijk zware bagage om de gewichts verhouding gunstiger te beinvloeden.Banden,C,op 3 bar.van de auto achter op 2.1 bar.Liever even harder dan te zacht.
De ervaring van Mick met een Mitsubishi Space Runner 1.8 GLI (122 pk/90, Kw bouwperiode: 1991 - 1999) en een Delta Euroliner 3900 TZV van 1050 kg geplaatst op 23-06-2008:
Deze dombinatie doet het prima. Geen probleem om op de franse snelweg 110 km te halen ( in zijn 5). Gaat de weg flink omhoog dan moet je trug naar zijn 3 of desnoods 2 maar dan trekt hij hem goed omhoog. Vanuit stilstand op een helling lukt altijd goed ondanks de soms spinnende voorbanden. De caravan ligt als een blok achter de auto. Nooit last van slingeren oid. Ik gebruik wel de demper.
De ervaring van W.Kuiper met een Mitsubishi Space Runner 2.0 (136 pk/100, Kw bouwperiode: 1999 - 2002) en een Kip Celebration 41 van 1275 kg geplaatst op 28-03-2008:
Ik heb goede ervaring met deze combinatie.De 1ste keer heb ik bewust hellingen in de franse alpen binnendoor gereden en dat was geen enkel probleem.Op de autobaan heb ik een "zwevend"gevoel als ik boven 105 km/u kom.We reisden met 2 personen en 2 fietsen voorop de dissel.
De ervaring van W.G. Overgaauw met een Mitsubishi Space Runner 2.0 (136 pk/100, Kw bouwperiode: 1999 - 2002) en een Bergland 400 MKT van 1150 kg geplaatst op 09-03-2008:
Ik rijd de combinatie Mitsubishi Space Runner 2.0 + Bergland 395 MKT beladen tot 1100 kg. De auto doet het prima op de vlakke weg en ligt stijgend. Echte hellingen niet bereden. Laatste jaar op vakantie geweest naar Polen. Op dit traject had ik gauw last van slingeren of een zwevend gevoel van de auto + caravan. Tot 90 km/u gaat het goed. We reisden met 2 volwassenen.
De ervaring van W.G. Overgaauw met een Mitsubishi Space Runner 2.0 (136 pk/100, Kw bouwperiode: 1999 - 2002) en een Bergland 400 MKT van 1150 kg geplaatst op 09-03-2008:
Ik rijd de combinatie Mitsubishe Space Runner + Bergland 395 MKT beladen tot 1100 kg. De auto doet het prima op de vlakke weg en ligt stijgend. Echte hellingen niet bereden. Laatste jaar op vakantie geweest naar Polen. Op dit traject had ik gauw last van slingeren of een zwevend gevoel van de auto + caravan. Tot 90 km/u gaat het goed. We reisden met 2 volwassenen.
De ervaring van A van der Pol met een Mitsubishi Space Runner 2.0 (136 pk/100, Kw bouwperiode: 1999 - 2002) en een Avento Avance Esclusivo 420 van 1225 kg geplaatst op 25-01-2008:
met deze combinatie zijn wij al 3 jaar naar tsjechie geweest zonder problemen op de autobaan en op de diverse hellingen.
Ik rijd ook automaat die doet het uitstekend .
Alleen met de cruise control aan op lange helingen een stapje terug dan blijft hij prima gaan.
De ervaring van g.vincken met een Mitsubishi Space Runner 1.8 GLI (122 pk/90, Kw bouwperiode: 1991 - 1999) en een Adria Altea 390 PS van 1000 kg geplaatst op 26-06-2007:
ik heb een glxi met 122 pk duurste uitvoering met o.a.airco,schuif/kanteldak.enz.enz.ik ga voor de tweede keer met deze auto naar frankrijk .en ik moet zeggen hij doet het zeer goed in de bergen meestal kan ik in de drie naar boven met een helling van 11 % .daar had mijn vorige auto een renault espace moeite mee.ik heb heel weinig problemen met deze auto.en ik heb hem al drie jaar en tijd toch een gimiddelde van 20.000 km per jaar.de vilgende wordt weer een space runner.
De ervaring van W.H.G. Verhees met een Mitsubishi Space Runner 2.0 (136 pk/100, Kw bouwperiode: 1999 - 2002) en een Hobby Excellent Easy 450 UB van 1245 kg geplaatst op 30-10-2006:
Ik rij deze combinatie sinds 't jaar 2000 en ben daarmee door heel zuid-west Europa geweest zonder problemen.
De Mitsubishi is een automaat en ook dat gaat probleemloos.
Reviews geplaatst op TowCar.info van de Mitsubishi Space Runner.
De gewichtsverhouding in Engeland wordt berekend volgens de British Towing Code (loaded weight caravan / kerbweight car).
De ervaring van ken met een Mitsubishi Space Runner 2.0 (136 pk/100 Kw, bouwperiode: 1999-2002) en een Caravan leeg: 1000 kg van 1250 kg geplaatst op 30-10-2006:
i have just experinced a full brake lock and slide across road and JUST stoping on dirt shoulder of road oppisate ,,not happy,, mits triton/1ton van BRAKED the formular from this page suggest my combo is ok --comments please via email address--thanks
Selecteer een auto voor een trekkrachtberekening.